FANDOM

Targaryen-mini-banner.png
Targaryen-mini-banner.png
Vaes Dothrak
Vaes Dothrak.jpg
VietaDotrakių Jūra, Esosas
TipasMiestas, sostinė
Gyventojų skaičiusnuolatos kinta
ValdytojaiTargaryen giminė,
Dosh Khaleen
Vyraujanti religijaDidysis Eržilas
Kariuomenės dydis{{{Kariuomenė}}}
Amžius
Įkurta{{{Įkurta}}}
Įkūrėjas

Vaes Dothrak-Map.png

Veis Dotrakas yra vienintelis nuolatos apgyvendintas miestas Dotrakių Jūroje. Miestas yra išsidėstęs šiaurinėje-rytinėje regiono dalyje. Šis miestas yra pastatytas šalia didelės kalvos, kuri yra vadinama Kalnų Motina. Pagrindiniai Veis Dotrako vartai yra dvi bronzinės statulos, kurios vaizduoja du eržilus.[1]

Veis Dotrakas yra taiki vieta kurioje susirinkę Dotrakių khalasarai susirenka prekiauti, tačiau ne kovoti tarpusavyje. Mieste galioja įstatymas, kuris draudžia įsinešti ginklus, pažeidus šį įstatymą gresia mirties bausmė. Šis draudimas galioja specialiai tik ginklams su ašmenimis arba praliejus kraują (nes tai yra laikoma šventvagyste). Tačiau mieste nėra uždrausta žudyti, jei tik naudojami žudymo būdai nepralieja kraujo (pvz. pasmaugimas, sudeginimas).[2]

Šventosios dotrakių moterys, vadinamos Dosh Khaleen, gyvena mieste ir yra gerbiamos visų dotrakių.[3]

Veis Dotrakas turi labai didelį turgų, kuriame iš tolimųjų rytų užsieniečiai prekeiviai atvyksta prekiauti. Taip pat atvyksta prekeivių iš Laisvųjų Miestų, Ašajaus ir legendomis apipintų kitų šalių.[4]

Taip pat skaitykiteRedaguoti

Šaltiniai Redaguoti

  1. "Cripples, Bastards and Broken Things"
  2. "A Golden Crown"
  3. HBO viewers guide, season 2 map, Vaes Dothrak entry
  4. "You Win or You Die"

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki